Curacao 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu Curacao 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu

Curacao 2014

Blijf op de hoogte en volg Rico

21 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Welkom bij het dagboek van onze dolfijnenreis naar Curaçao!

Zaterdag 26 april is het zo ver, dan vliegen we naar het warme Curaçao toe.
En vanaf maandag 28 april gaat Rico weer het dolfijnavontuur aan. Hij heeft er super veel zin in en wij natuurlijk ook. :-)

Veel leesplezier !!

• 21 April 2014 - 10:50

Liam Hoenderdos:

L

• 21 April 2014 - 20:02

Oma Kikker:

Hallo Rico,

We hopen dat je een hele fijne tijd zult hebben in curaçao met Papa, Mama en Kim.
    Een goede reis zaterdag en geef de dolfijnen maar een kusje van ons!!

We zullen jullie natuurlijk wel missen als je zo lang weg bent maar we mailen, bellen of skypen
    gewoon, dan lijkt het net of je dicht bij ons bent.

Liefs, Opa en Oma Kikker

• 21 April 2014 - 22:09

Martine,Erik,Celine,Lizette En Milou:

Hoi Rico,

Wat super leuk dat je weer naar die lieve dolfijnen mag en we hopen dat je veel aan deze therapie hebt.
    Mocht je chabalita weer tegenkomen geef hem dan maar een dikke kus van Celine.
    Ook voor Mama, Papa en Kim een heerlijke tijd.

Veel liefs Martine,Erik,Celine,Lizette en Milou de Vreede

• 23 April 2014 - 09:00

Urs Schmid:

Lieber Rico
    Wir haben uns bis heute noch nicht kennengelernt. Aber dein Papa hat mir schon öfters von dir erzählt.
    Ich wünsche dir, dass du mit deinen Delphinen die Zeit geniessen kannst!
    Passt gut auf euch auf und liebe Grüsse. Urs Schmid, Schweiz

• 23 April 2014 - 21:45

Liam Hoenderdos:

Wat super om te lezen dat je weer met dolfijnen mag gaan zwemmen. Ik wil dat ook heel graag en heb mama gevraagd of ik dat ook een keer kan gaan doen.
    Ik wens jouw heel veel plezier en ik a zeker kijken hoe je dit jaar met de dolfijnen zwemt.
    Groetjes van Liam

• 25 April 2014 - 09:56

Geoffrey Boux, France:

Rico je te souhaite un très bon séjour et de bons moment avec les dauphins.
    Que toute la famille profite de ces instants pour être ensemble sous le soleil el le ciel azur de Curacao.

• 30 April 2014 - 05:54

Familie Berkel:

Lieve Rico,
    Wat geweldig dat je opnieuw dolfijntherapie mag volgen en wat geniet je van de therapie en de dolfijnen. Wij, familie Berkel en de Stichting Nicolette, wensen je heel veel leerplezier tijdens de therapie en dat je ook kan genieten van het heerlijke zonnetje. Wel jammer hé dat er een beetje veel wind staat!