Lazy weekend - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu Lazy weekend - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu

Lazy weekend

Blijf op de hoogte en volg Rico

04 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

3 en 4 mei is voor ons echt een relax-weekend geweest. Rico was helemaal aan het eind van z'n latijn, dus we hebben niets anders gedaan als zwemmen, zonnen, slapen, tv kijken, eten en drinken, zwemmen etc....... héééérlijk!

Én natuurlijk niet te vergeten.....zwemmen met Nubia!!

Wat een schat van een dolfijn is het! Ze is heel zacht.....dat had ik niet verwacht. Ook Kim is mee het water in gegaan en ze vond het heeeel spannend, maar uiteindelijk heeft ze Nubia toch een kusje gegeven, rondjes gezwommen en Nubia geaaid, gedanst, handje gegeven, nat spetteren en de stok vast gehouden waar Nubia overheen ging springen.

Ook een klein resultaat gezien vandaag.....Rico had vandaag een vriendje in het zwembad. Samen zwemmen, op hagendissen-jacht en de zwemlijn repareren.....
Echt zoooo heerlijk om te zien!

Ook hebben we hier een stel ontmoet die hier 2 jaar geleden ook was. Zij zijn al zoveel verder in het proces als dat wij zijn. We hebben heel veel tips van hen ontvangen en we hebben ook gegevens uitgewisseld om contact te houden.
Fijn om met mensen te praten die tegen dezelfde problemen aanlopen en je daarbij kunnen helpen.

Morgenochtend weer de wekker en gaan we er weer een weekje tegenaan!
(p.s. we zijn de oplader vergeten van onze camera, dus vandaar niet zoveel foto's.....)

• 05 Mei 2014 - 17:39

Tante Sandra:

Heerlijk toch lekker luieren daar op dat schitterende eiland?! Lekker chill weer de week beginnen :-) Fijn om te lezen dat jullie het daar zo heerlijk hebben.

Geniet ervan met z'n allen en geef de dolfijn maar een dikke knuffel van mij Rico! En Kim, wat stoer van je dat je ook het water in bent gegaan met de dolfijnen. Knap hoor meid!!

Super veel plezier daar! Dikke kus Tante Sandra

• 05 Mei 2014 - 20:20

Oma En Opa Bob:

hallo Kim en Rico hier dan eindelijk een reactie van opa en oma ( het kon niet eerder de computer had kuren hij wilde niet opstarten ) wij vinden het heerlijk de verhalen te lezen over de dolfijnen en alles over curacao jullie krijgen nog een dikke kus van ons en nog veel plezier , en ook de groetjes aan Ronald en Rita

• 05 Mei 2014 - 21:56

Ada:

Heerlijk!! Groot gelijk om lekker uit te rusten en te genieten van de zon!
    De tijd vliegt zeker voorbij? Hier ook in onze vakantiewoning! ;-)

Geniet ervan en zet m op Rico! Dikke kus, ook voor Kim!!
    Liefs, Tante Ada

• 05 Mei 2014 - 22:09

Oma Kikker:

Wat heeeeerlijk als ik dat zo lees!! Zon, zwemmen, lekker luieren, fantastisch.
    Genieten jullie er maar lekker van.
    Wat doen jullie een brok ervaring op, meer dan de vorige keer heb ik zo de indruk.
    En wat leuk dat jullie contact hebben met die andere familie van een paar jaar geleden. Fijn om met elkaar te praten over misschien de zelfde dingen waar jullie tegen aanlopen.
    Onthoud alles maar goed want als je thuis bent willen we alles weten natuurlijk.

Wat fijn Kim, dat jou juf weer beter is. Was het leuk met de andere kindertjes?
    En als je nog eens met de dolfijn gaat zwemmen geef je hem maar een kusje van ons...doen hé!!
    Het was zeker best wel spannend hé. Maar héél goed dat je het gedaan hebt.

Heb je lekker uitgerust het weekend Rico? Ik hoor van Mama en Papa dat je heel goed je best doet en dat je heel erg moet lachen als je met de dolfijn zwemt. Nog heel veel plezier.

Doei ouwe koei.....Liefs Oma en Opa kikker

• 06 Mei 2014 - 13:31

Opa Kikker:

Hallo kinders,
    We lezen dat jullie het goed naar het zin hebben en er mooie nieuwe ervaringen worden opgedaan; top!
    Maar nu even een vraag aan Rico en Kim.
    Is een dolfijn zoenen nu echt leuk??
    Dan zal ik morgen ook maar eens gaan oefenen, maar niet met een dolfijn want die zwemt natuurlijk niet in de vijver.
    Ik zal proberen om een kikkervisje te zoenen, die zijn gelukkig ook niet zo groot!
    Tot ziens,
    Opa Kikker