7 mei Voor tante Ada en Sandra - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu 7 mei Voor tante Ada en Sandra - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu

7 mei Voor tante Ada en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Rico

07 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Hoi tante Ada en Sandra!
Wij zijn heel ver weg van jullie, helemaal in Curacao! Hier het heel heet en er wonen hier hagedissen. En er zijn ook grote hagedissen!
Ik ging ook een keertje met een andere dolfijn zwemmen. De dolfijn heet Papito. En die ging heeeeeeeel snel met het surfboard en dat vond ik vet cool!!
Dikke knuffel van Rico


  • 08 Mei 2014 - 09:46

    Ada:

    Hagedissen, aaahhhh!! Dan heb ik toch liever Sammie op schoot, haha!

    Wat goed dat je het zo super doet Rico! Ik ben erg trots op je!
    Ik las al dat Papito super sterk is en hard door het water kan gaan. Dat was wel cool zeker?

    Nog heel veel plezier hè!
    Dikke kus, ook voor Kim!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tante Ada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rico

Actief sinds 24 Mei 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 24163

Voorgaande reizen:

26 April 2014 - 17 Mei 2014

Curacao 2014

02 Juni 2012 - 22 Juni 2012

Curacao 2012

Landen bezocht: