Aankomst Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu Aankomst Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Rico Arkesteijn - WaarBenJij.nu

Aankomst Curacao

Blijf op de hoogte en volg Rico

27 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Zaterdagmiddag zijn we geland in het heerlijk warme Curaçao.
We vlogen met een omweg, omdat het erg hard waaide op de Atlantische Oceaan. We vlogen richting Canada en daar vandaan recht naar beneden naar Curaçao. De reis duurde daarom wat langer en hebben we 10 uur in het vliegtuig gezeten.
Gelukkig is de reis wel goed verlopen, ondanks Rico z'n buikgriep.

Het is erg leuk om de bekende gezichten weer te zien. De chauffeur van het CDTC en de aardige mensen bij de receptie van Lions Dive.

Ook is er veel veranderd in 2 jaar tijd. Een mooie boulevard met leuke winkeltjes en restaurantjes is erbij gekomen. We kunnen nederland 1, 2 en 3 kijken, nieuwe airco's en tv's in ons appartement.
Over het app gesproken....we zitten weer in hetzelfde appartement als vorige keer met schitterend uitzicht op het zwembad en de zee....héérlijk!!

Morgen de eerste dolfijntherapie-dag. Rico heeft van 10.30 uur t/m 12.30 uur therapie. Heerlijke tijd! Als therapeute heeft Rico Lisette. Zij is logopediste.
Morgenochtend om 10.00 uur moeten we aanwezig zijn en het verhaal aan Lisette uitleggen welke doelen wij graag willen behalen met Rico. Het is trouwens nog een verrassing met welke dolfijn Rico gaat zwemmen. Stiekem hoop ik toch Chabelita..... dat is toch zo'n lieverd!